Sunday, August 14, 2022

Review: Na ’n plaas in Afrika

Na ’n plaas in Afrika Na ’n plaas in Afrika by Irma Joubert
My rating: 💛💛💛💛💛

Hierdie audio boek was fantasies. Die vertolking was so goed gewees.

Die stories was baie interessant. Ek het gewonder hoe die twee verskillende storielyne bymekaar gaan pas maar die skrywer het die stories op n interessante manie bymekaar gebring.

Dit was interessant om Oscar se verhaal te lees en hoe hy die oorlog beleef het. Dit was ook die eerste keer wat ek oor die WW2 gelees het wat in Rusland afgespeel het.

Charles se storie was so mooi en ek het dit geniet om sy grootword jare saam met hom te beleef.

Geskiedenis was nooit n gunsteling vak op skool nie, maar boeke soos hierdie maak dit lekker om te leer van die verlede.

View all my reviews

About the author: 


International bestselling author Irma Joubert was a history teacher for 35 years before she began writing. Her stories are known for their deep insight into personal relationships and rich historical detail. She's the author of eight novels and a regular fixture on bestseller lists in The Netherlands and in her native South Africa. She is the winner of the 2010 ATKV Prize for Romance Novels.

No comments:

Post a Comment

Book Spotlight Friday! Sandcastle Inn

   Book Beginnings and Friday56 Book Beginnings  is a weekly meme hosted by   Rose City Reader  that asks you to share the first sentence (o...